هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

معمولا با شروع سال جديد مديران بازاريابي برندهاي مختلف و استارتاپ ها به بررسي بازخورد روش هاي تبليغاتي مختلف سال گذشته مي پردازند و آنها را با يكديگر مقايسه مي كنند تا بهترين تكنيك هاي بازاريابي آنلاين كه داراي نتيجه بخشي بهتري بوده را پيدا كنند تا در سال جديد بتوانند از بهترين تكنيك هاي بازاريابي آنلاين استفاده كنند.
آويناوب قصد دارد در اين مقاله برترين راه هاي تبليغاتي اينترنتي در سال 2017 را كه بعد از بررسي ها و تحليل هاي بزرگترين برندهاي بين المللي شناخته شده را  با شما در ميان بگذارد:

تبليغات در گوگل

يكي از موثرترين و پركاربردترين روش هاي تبليغات اينترنتي، تبليغات در گوگل مي باشد كه هم براي كسب و كارهاي بزرگ و هم كسب و كارهاي كوچك بسيار مناسب مي باشد و يكي از پربازده ترين تبليغات شناخته مي شود.
تبليغات در گوگل بسيار به صرفه مي باشد چرا كه بصورت كليكي محاسبه مي شود و آگهي دهنده تنها به ازاي بازديدكنندگاني كه وارد سايت مي شوند مبلغي را پرداخت مي كنند. تبليغات كليكي گوگل بلافاصله پس از درخواست شما توسط شركت آويناوب فعال مي گردد و سايت شما در رتبه اول جستجو براي هر كلمه كليدي كه موردنظر شما باشد قرار مي گيرد. براي مديريت تبليغات گوگل امكانات زيادي نيز وجود دارد به همين دليل است كه اين روش يكي از هدفمندترين روش هاي تبليغات اينترنتي نيز مي باشد.
باتوجه به اين كه امروزه استفاده از گوشي موبايل و تبلت براي جستجو در اينترنت نيز افزايش يافته شما با تبليغات گوگل مي توانيد در رتبه اول گوگل قرار بگيريد و ديده شويد بنابراين كي از بهترين روش هاي تبليغات اينترنتي در موبايل نيز مي باشد.

رپورتاژ آگهي

رپورتاژ آگهي در اصل بصورت يك متن خبري است كه جنبه تبليغاتي دارد كه به سفارش برندها و شركت هاي مختلف از طريق شركت آويناوب نيز در سايت هاي خبري پربازديد و خبرگذاري هاي معتبر در حوزه هاي متفاوت  صورت مي گيرد.
رپورتاژ آگهي يكي از بهترين روش هاي بازاريابي آنلاين و تبليغات اينترنتي در سال گذشته داشته است. با انتشار اخبار كسب وكار خود در خبرگزاري هاي پربازديد مي توانيد باعث افزايش اعتبار كسب و كار خود شويد.
شركت گوگل نيز رپورتاژ آگهي را از تكنيك هاي بازاريابي آنلاين معرفي كرده است و اين راه را براي افزايش رتبه سايت توصيه كرده و به اين نكته اشاره كرده كه انتشار اخبار كسب و كار در خبرگزاري هاي معتبر با وجود چند لينك فالو در متن رپورتاژ به سايت آگهي دهنده مي تواند تاثير خيلي خوبي داشته باشد و اين يك روش دريافت بك لينك طبيعي و هميشگي است.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 211

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/12/10  | ۰۷ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

با استفاده روز افزون تمامي مردم جهان از اينترنت جهت خريد و فروش، بازاريابي اينترنتي به يك صنعت پر درآمد تبديل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امريكا در سال 2015 مبلغ 59.82 ميليارد دلار براي بازاريابي اينترنتي هزينه شده است كه اين مبلغ تا سال 2020 به 113.18 ميليارد دلار هم خواهد رسيد. اين ارقام ميزان اهميت بازاريابي اينترنتي را در كشوري كه خود به وجود آورنده اينترنت بوده است بيان مي كند. من در اين مقاله قصد داريم با نگاهي اجمالي، شما را با عناصر اصلي در بازاريابي اينترنتي آشنا كنم.

بازاريابي محتوا

بيش از 72% از بازارياب ها بيان مي كنند كه توليد محتوايي مرتبط با موضوعي كه آن را بازاريابي مي كنند يكي از بهترين تاكتيك هاي قابل استفاده در بازاريابي اينترنتي است. 63% از شركت هايي كه داراي فروش بالا هستند از وبلاگ هايي با محتوا هاي مرتبط استفاده مييكنند و 93% از تجارت هاي موفق در شبكه هاي اجتماعي بسيار فعال هستند.

اگر شما از محتوايي مرتبط و بسيار خوب براي وب سايت تجارت خود استفاده كنيد. كاربران بيشتري به سايت شما مرجعه مي كنند. از اجناس و خدمات شما بيشتر استفاده مي كنند و در نتيجه شما در دنياي مجازي معروف تر خواهيد شد. اگر شما براي وب سايتتان وبلاگي داريد، واقعا به محتوايي كه در آن مي گذاريد توجه كنيد.

بازاريابي اينترنتي

توليد محتواي تصويري:

” يك تصوير بيش از هزار لغت حرف مي زند” اين ضرب المثل انگليسي واقعا در بازاريابي اينترنتي درست است. استفاده كردن هرچه بهتر و بيشتر از عناصر غير متني مانند عكس، فيلم و صوت مي تواند مطالب شما را كاربر پسند كند. تحقيقات نشان مي دهد كه كاربران بيشتر مايل هستند فيلمي تبليغاتي راجع به كالايي ببينند تا يك صفحه راجع به آن بخوانند. اگر محتواي شما طوري تنظيم شده باشد كه عكس و فيلم بيشتري داشته باشدف شما در بازاريابي اينترنتي موفق تر خواهيد بود.

حتما بخوانيد  اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي

بازاريابي از طريق شبكه هاي اجتماعي:

درصد بسياري بالايي از تصميماتي كه مردم راجع به خريد كالايي و يا استفاده از خدمتي مي گيرند از روي حرفي است كه دوستان و آشنايان شان زده اند. پس براي تاثير گزاري بر روي مشتريانتان بايد اول بر روي خانواده و دوستان آنان تاثير بگزاريد! و اين مهم تنها با فعاليت بسيار زياد شما در شبكه هاي اجتماعي امكان پذير است. بنا بر اطلاعات و آمار بدست آمده اينستاگرام رتبه اول در جذب مشتري و بعد از آن فيس بوك و تلگرام رتبه هاي بعدي را دارند. اگر مي خواهيد در تجارت خود فعال باشيد و از بازاريابي اينترنتي بهرمند شويد، حداقل در يكي شبكه هاي اجتماعي فعال باشيد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 208

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/8/1  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

عناصر اصلي در بازاريابي اينترنتي

با استفاده روز افزون تمامي مردم جهان از اينترنت جهت خريد و فروش، بازاريابي اينترنتي به يك صنعت پر درآمد تبديل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امريكا در سال 2015 مبلغ 59.82 ميليارد دلار براي بازاريابي اينترنتي هزينه شده است كه اين مبلغ تا سال 2020 به 113.18 ميليارد دلار هم خواهد رسيد. اين ارقام ميزان اهميت بازاريابي اينترنتي را در كشوري كه خود به وجود آورنده اينترنت بوده است بيان مي كند. من در اين مقاله قصد داريم با نگاهي اجمالي، شما را با عناصر اصلي در بازاريابي اينترنتي آشنا كنم.

بازاريابي محتوا

بيش از 72% از بازارياب ها بيان مي كنند كه توليد محتوايي مرتبط با موضوعي كه آن را بازاريابي مي كنند يكي از بهترين تاكتيك هاي قابل استفاده در بازاريابي اينترنتي است. 63% از شركت هايي كه داراي فروش بالا هستند از وبلاگ هايي با محتوا هاي مرتبط استفاده مييكنند و 93% از تجارت هاي موفق در شبكه هاي اجتماعي بسيار فعال هستند.

اگر شما از محتوايي مرتبط و بسيار خوب براي وب سايت تجارت خود استفاده كنيد. كاربران بيشتري به سايت شما مرجعه مي كنند. از اجناس و خدمات شما بيشتر استفاده مي كنند و در نتيجه شما در دنياي مجازي معروف تر خواهيد شد. اگر شما براي وب سايتتان وبلاگي داريد، واقعا به محتوايي كه در آن مي گذاريد توجه كنيد.

بازاريابي اينترنتي

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 170

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/6/23  | ۰۵ | نویسنده : bamana |